FAQ- Najczęściej zadawane pytania
  1. Jak szybko otrzymam zakupiony produkt, czy dojdzie na następny dzień?

  2. Czy produkt jest dostępny?

  3. Jak mogę złożyć zamówienie?

  4. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

  5. Co daje mi rejestracja?

  6. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

  7. Czy produkty z oferty objęte są gwarancją?

  8. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczki kurierskiej?

  9. Czy walizka nadaje się jako bagaż podręczny do samolotu?

  10. Jaki jest czas realizacji zamówienia portfela z grawerem/tłoczeniem?

  11. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

 


 

1. Jak szybko otrzymam zakupiony produkt, czy dojdzie na następny dzień?

Czas realizacji= termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki:

Towar wysyłamy codziennie, w dni robocze, ok. godz. 13.00. Danego dnia wysyłamy zamówienia:

- z formą płatności „za pobraniem” - złożone do godziny 13:00

- z formą płatności „przedpłata”- opłacone do godz. 13.00. Zamówienie uznane jest za opłacone w momencie zaksięgowania wpłaty.

 

Czas dostawy:

  • kurier - czas dostawy to zazwyczaj około 1 dzień roboczy,

  • paczkomaty- czas dostawy to zazwyczaj około 1-2 dni robocze,

  • kurier poczty polskiej (Pocztex)- czas dostawy to zazwyczaj około 1-2 dni robocze,

 


 

2. Czy produkt jest dostępny?

Wszystkie produkty są dostępne „od ręki”, dzięki temu możemy uzyskać produkt już na następny dzień* (*szczegóły w pkt 1:”Czas realizacji”).

W naszym sklepie, przy każdym produkcie prezentujemy informację o jego dostępności. Unikalny system obsługi zmówień sprawia, że przedmioty zakupione są automatycznie zdejmowane ze stanu magazynowego, a w momencie sprzedaży ostatniej sztuki danego produktu automatycznie znika on ze strony sklepu. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient posiada gwarancję otrzymania zamawianych produktów nawet w okresach największego popytu.

 


 

3. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na trzy sposoby:

a) przez sklep internetowy www.premium-gift.pl:

  • z rejestracją konta- rejestracja nie jest konieczna, ale ułatwia ona proces składania zamówienia w przyszłości i pozwala zamawiającemu na śledzenie online losów zamówienia,
  • bez rejestracji

b) wysyłając e-mail na adres sklep@premium-gift.pl– w e-mailu należy podać: 

  • imię i nazwisko, 
  • adres dostawy (ulica i numer, kod pocztowy, miejscowość), 
  • numer telefonu, 
  • sposób płatności (przedpłata czy płatność przy odbiorze), 
  • sposób dostawy* (kurier, list polecony priorytetowy, list polecony), 
  • ewentualne uwagi do zamówienia.

c) telefonicznie512 324 382 lub 52 341 10 08 – od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

 


 

4. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Oczywiście. Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie sklepu internetowego, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, pod adresem:

WIWAR II- Premium-gift.pl

ul. Fordońska 112A

85-739 Bydgoszcz

 


 

5. Co daje mi rejestracja w sklepie?

Po dokonaniu rejestracji w sklepie otrzymujesz osobiste konto, w którym będą przechowywane informacje o dokonanych przez Ciebie zakupach i wybranych produktach. Dzięki rejestracji, dokonując zakupów po raz kolejny, nie będziesz musiał wypełniać formularza. System sklepowy rozpozna Cię na podstawie logowania, a wszystkie dane potrzebne do dokonania transakcji zostaną wprowadzone automatycznie. Możesz śledzić historię Twoich zamówień, a także na bieżąco sprawdzać status swojej transakcji. Jeśli wyrazisz zgodę, będziesz otrzymywać także newsletter z wiadomościami o najnowszych produktach, promocjach oraz inne, ważne informacje dotyczące zakupów w sklepie.

 

WAŻNE: Od momentu rejestracji, informacje o Twoich zakupach są chronione. Nigdy nie przekazujemy osobom trzecim informacji o tym, kto jest naszym Klientem lub jakich dokonał zakupów. Zarówno Twoje dane osobowe, jak i informacje o zakupach są więc bezpieczne.



 


 

6. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Konsument ma prawo bez podania przyczyn odstąpić od umowy w ciągu czternastu dni od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz w pkt. 6 regulaminu.

 


 

7. Czy produkty z oferty objęte są gwarancją?

Wszystkie produkty umieszczone na stronie www.premium-gift.pl objęte są 2-letnią gwarancją, a w razie wystąpienia wady można je reklamować za pośrednictwem sklepu na podstawie dowodu zakupu (oryginał paragonu/kopia faktury).

 


 

8. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczki kurierskiej?

Po wysłaniu paczki nie mamy niestety wpływu na czas jej dostarczenia. Jednakże w e-mail-u potwierdzającym realizację zamówienia podajemy numer listu przewozowego oraz adres strony internetowej firmy kurierskiej– można tam znaleźć adres najbliższego oddziału firmy i za jego pośrednictwem nawiązać kontakt z kurierem.

 


 

9. Czy walizka nadaje się jako bagaż podręczny do samolotu?

Każda linia lotnicza posiada swoje wytyczne związane z wymiarem bagażu podręcznego. Powyższą informację należy sprawdzić bezpośrednio u przewoźnika. W opisie każdej walizki w naszym sklepie są podane jej wymiary zewnętrzne.

 


 

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia portfela z grawerem/tłoczeniem?

Usługa grawerowania bądź tłoczenia nie wydłuża czasu realizacji zamówienia. Personalizacja/znakowanie produktu wykonujemy jest na miejscu, dzięki czemu ekspresowo wysyłamy zamówienia.

 


 

11. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Standardowo wystawiamy paragon. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to na etapie składania zamówienia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel